2012. december 30., vasárnap

Ezek vagyunk mi! - Sáray Dorottya



Sáray Dorottya







Kedvenc...

...szín: Sötétzöld

...film: Nincs kedvenc filmem, nem vagyok nagy filmkedvelő.

...könyv: Michael Ende: A végtelen történet

...idézet: Gondolj merészet és nagyot, és tedd rá éltedet: nincs veszve bármi sors alatt ki el nem csüggedett.” (Vörösmarty Mihály)



1. Miért jelentkeztél a perjátszó körbe?


Kíváncsiságból. Sose próbálkoztam előtte színjátszással, a vers- és prózamondás/írás volt inkább az én világom. De érdekelt, hogy milyen lehet.



2. Ilyennek képzelted a perjátszó kört? Ha nem, miért nem? 


Nem. :) De jobb, mint képzeltem. Mielőtt jelentkeztem, azt hittem, jobban elkülönülnek a különböző munkák. Hogy van, aki csak ír vagy kellékeket gyárt, van, aki csak főszerepet játszik, van, aki csak mellékszerepet… De valójában egy kerek egészként működünk, mindenki minden részletben segítve a másikat.



3. Melyik szerep volt a kedvenced? Ki az, akit szívesen eljátszanál? 


Al Capone ügyvédje, Michael Ahern volt a kedvencem. Szívesen eljátszanék egy nagyobb női szerepet is.



4. ...és melyik előadás volt a kedvenced?


Az Al Capone akta. Itt igazán elengedhettem magam, üvöltöznöm és káromkodnom kellett a színpadon, ami rendkívül jó stresszoldó. :D Ezt a darabot ráadásul nézőként is megtapasztaltam (Erasmus tanulmányutam miatt a második előadásra nem tudtam a többiekkel készülni) kívülről is remek volt.


"Hogy ússza meg az életfogytiglant?"

5. Idézz fel egy kedves emléket (vicces, megható pillanatot, emlékezetes bakit) egy előadással kapcsolatban! 


Mindannyian imádtuk, hogy az 1956-os perben vádlottakként igazi rendőrségi bilincseket viseltünk. Nagyon sokat játszottunk velük a főpróbán, és persze azzal ugrattuk egymást, hogy elkavartuk valahol a kulcsokat. A többi per kellékei is sok jó pillanatot okoztak, volt már a főpróbákon közös gitározás a színpadon, játékpisztoly-párbaj és szappanbuborék fújás is…

6. Honnan merítesz inspirációt egy-egy karakter megformálásához? 


Szeretek az interneten rákeresni a korra, és képeket nézegetni, főleg a ruhákról. Közben pedig olyan zenét hallgatok, ami szerintem illik a témához, és segít a hatása alá kerülni.


7. Ha lenne bakancslistád, mi lenne az első három pont rajta? 


Látni a sarki fényt (pipa), megtanulni gitározni, és tortával dobálózni estélyiben, egy elegáns étteremben


8. Mik a terveid jogászként? / Mint végzett jogász, hogy látod, mit adott neked a perjátszó kör? 


Ez még titok. :) 


9. Kiknek ajánlod a perjátszó kört? 


Inkább kiknek nem: semmiképp nem ajánlom az unalmas hétköznap esték kedvelőinek. Unalomra tőlünk senki ne számítson. ;)


10. Ha egy rajongód meg akarna lepni valamivel, minek örülnél? :) 


Vannak rajongóim? :D Orchideának… imádom őket, és mindig új kihívás megpróbálni rábírni, hogy újra virágozzon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése